środa, 20 kwietnia 2016

Bransoletka Paul Hewitt Ancuff Gold

Hej Kochani!
Jak mija Wasz dzień?
Korzystając z chwili wolnego czasu  chciałabym rozpocząć z Wami cykl postów, w których zamierzam dzielić się z Wami  z moimi ulubionymi dodatkami do ubioru codziennego. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju bransoletki i zegarki. Co zabawne to zamiłowanie zmieniło się u mnie wraz z wiekiem. Uśmiecham się myśląc teraz o tym, ponieważ kiedyś kompletnie nie pamiętałam o tym by mieć coś ozdobnego na swoim  nadgarstku, natomiast nie wychodziłam z domu bez kolczyków czy czegoś błyszczącego na szyi. Pamietam jak namiętnie przeglądałam wszystkie młodzieżowe błyskotki z kolorowymi kamyczkami. Ach jak gusta się zmieniają!
Teraz natomiast nie mogę sobie przypomnieć  kiedy ostatni raz miałam coś co ozdabiałoby moje uszy i po głębszym przemyśleniu sprawy doszłam do wniosku, że chyba czas to zmienić,  żebym potem nie musiała odnawiać zarośniętych dziurek. Nie mam ochoty kłaść się Pani kosmetyczce  pod pistolet ;)
Jestem bardzo ciekawa jakie kolczyki wy lubicie? Co mi ładnego możecie polecić?

Wracając jednak do tematu bransoletek. Staram się teraz stawiać na klasykę i wybieram zazwyczaj proste wzory bez zbędnych udziwnień jednak takie, które wzbudzają we mnie efekt wow. Tak wiem, ostatnio minimalizm jest bardzo modny, co w sumie strasznie mi się podoba.  Przeglądając ostatnio profile na Instagramie, nie mogłam więc oprzeć się urokowi firmy Paul Hewitt i od razu zakochałam się  w ich biżuterii.
 Marka Paul Hewitt oparła swoją filozofię na żeglarskiej tradycji precyzyjnego mierzenia tego, co autentycznie i ponadczasowe. To towarzysz, który dzięki swojej prostocie i elegancji pasuje do każdej okazji, a dbałość o najdrobniejsze szczegóły, to gwarancja najwyższej jakości na długie lata.

Dzisiaj chciałabym żebyście zobaczyły ich złote cudeńko o nazwie Ancuff Gold KLIK KLIK LINK DO SKLEPU 







Idealnie pasuje do nawet najzwyklejszej bluzki w paski którą uwielbiam nosić na co dzień, jak i do bardziej eleganckiej kreacji na wieczorne wyjście.
Bransoletki Paul Hewitt zachwycają prostotą i jakością wykonania.
Polecam przy zakupie wydrukowanie ichniej „taśmy pomiarowej„. Zdecydowanie pomaga w wyborze właściwego rozmiaru i praktycznie dosłownie eliminuje możliwości pomyłek.

Możecie je kupić w Polsce w sklepie Time and More o tutaj KLIK KLIK

Jestem bardzo ciekawa, czy lubicie dodatki tego typu. Dajcie proszę znać

Ściskam


5 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej bransoletce już jak ją widziałam na insta. Ale mam ich już tyle...jednak klasyki nigdy za wiele( jak to kiedyś powiedzialas;-) )

    www.other-than-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka, można założyć ją do przeróżnych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, bardzo oryginalnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń